Jumaat, 31 Mei 2013

KELEBIHAN JAMU SERI PENGANTIN (JSP)

SMS/WHATSAPP 013-380 8475


BAGUSNYA BIOEVER

HERBA CREAM MENGAKTIFKAN BALIK SEL2 KITA YG MOGOK!!!

Krim Bio Ever ni 100% dr herba iaitu ekstrak (SPF++) pegaga, daun kaduk, pitera beras, soya bean, aloe vera & ginseng. Di adun dgn cream nano, so sgt halus dan sgt2 cepat meresap dlm salur darah... ia akan membawa kebaikan2 ekstrak herba2 tadi bersama2 ngan oksigen (perjalanan darah yg lancar bermakna oksigen juga bnyk di bawa bersama) So sel2 kita akan di 'induce' dgn kebaikan ekstrak herba2 tu & juga oksigen. Bila sel2 kita bnyk oksigen dan cukup nutrien, ia ' terpaksa' jadi sihat & segar.

Sel2 yang sihat dan segar ini secara umumnya akan buat 5 tugas ni
i) buang toksid
ii) lawan sel2 yg 'jahat' cth sel kanser, fibroid, cysts dll
iii) produce & renewal cells - beranakkan sel2 baru ...
iv) tingkatkan metabolisme
v) balancekan hormon ...

 Fungsi BE ini adalah utk mengaktifkan balik sel2 yg mogok itu supaya ia akan buat balik kerja dia... Tu la pasal kita kena sapu di tempat2 wajib dan ada pula tambahan di tempat2 tertentu (haaa...ini semua sebenarnya hnya cadangan utk penyakit2 tertentu supaya sel2 yg mogok yg menyebabkan penyakit tu aktif kembali ... so kalo rasa nak melumur satu badan tu... SILA KANNNNN)

Utk semua jenis masalah sama je penggunaannya : - sapu di tempat2 yang bermasalah.

Yang paling penting mulakan dgn doa supaya Allah mengizinkan BE ini menjadi penawar kepada masalah2 itu 
SMS/WHATSAPP 013-3808475

MEMPERKENALKAN .....JAMU SERI PENGANTIN (JSP)

RM45 SEBOTOL (40BIJI)

SMS / WHATSAPP 013-380 8475


Rabu, 29 Mei 2013

PROMOSI LACTOLITE

BELI 3 PERCUMA 1??JANGAN LEPASKAN PELUANG..BOLEH BELI DAN SHARE DENGAN KEKAWAN..

SEKOTAK RM 148 (HARGA ASAL RM158)
3 KOTAK RM435 PERCUMA SEKOTAK



AYAH BERSAMA BV SLEEP MATE (BVSM) DAN BIOEVER

Kredit to : Azura Sulaiman berkongsi mengenai “Pelapik Tilam BVSM” & “Krim Bio Ever ”

Pelapik Tilam BVSM – Bio Velosity Sleep Mate

Saya mulakan dgn ayah. Ayah pesakit Darah Tinggi dan Kencing Manis yang agak serius. Ayah diserang Stroke kali ke-2 selepas 10 tahun lalu,kerana paras Gula & Kolestrol yang terlalu tinggi !..Ayah hilang 1 nikmat – “Makan & Minum” !. Ayah hilang pula nikmat ke-2...selama 4-bulan lebih ayah tak boleh tidur, selalu panas & gelisah.. Pada awal bulan Mac 2013 saya dapat info mungkin ada produk yang boleh membantu ayah dari seorang sepupu. Sebelum jumpa produk2 ni, kami bawa ayah untuk urut tradisional & urut terapi elektrik 3 kali seminggu juga membantu. Apabila membaca testimoni seorang consultant STG (Pip) saya terus beli BVSM n Krim Ajaib ! (Bio Ever) pada 15/3/2013.
Hari pertama guna pelapik tilam, ayah biasa je. Hari ke-2 (17/3/2013) ayah tidur dari pukul 5-pagi selepas mandi sehingga ke petang masih belum sedar ! Emak risau dan mintak saya angkat pelapik tilam sebab ayah tak bangun2...! Saya tahu ayah tidur & ini adalah hari pertama ayah dapat tidur dengan lena..! Minggu pertama guna pelapik ni, ayah selalu cakap ada banyak “Nyamuk” Saya pun garu ayah n spray je la...! saya tahu itu Proses Detoks !. Dalam masa 2-minggu pakai lapik tilam BVSM Darah Tinggi 130-145/ 75-80 & Kencing Manis 7- 9 je.. ! ayah semakin stabil!  Minggu ke-3 (29/3/2013) - (Satu pagi ayah mintak Putu Mayam nak makan ! Mak lenyek2 n suap ayah makan). Saya tanya:- Ayah Telan tak? Telan! Ayah nak Air Teh 0’. Macamana ayah nak minum takut masuk paru2? Ayah jawab:- Boleh ! Pakai straw ! (sebelum ni ayah memang tak boleh menelan sebab makanan @ minuman akan masuk ke paru2 & ayah selalu cakap dia lapar...). Sungguh ayah boleh makan 1 keping putu mayam & 1 cawan penuh teh o’ guna straw.  Emak terus “Sujud Syukur” – saya senyum lihat ayah telah dapat nikmat makan & minum.
Untuk pengetahuan semua:- Dirumah ayah ada “Tilam Jade” – Ayah tak boleh pakai sebab tak tahan panas walau suhunye low. Ayah juga ada “Mesin Terapi” berbelas ribu dia beli pun dia tak nak guna ! – Saya tak beritahu ayah dah 2 bulan lebih selama 24-jam sehari tilam ayah beralaskan “Pelapik Tilam BVSM”- takut dia ada alasan lain...tak mahu guna !

Krim Bio Ever
Tangan dan kaki ayah lemah dan susah untuk diangkat,. Terapi urut sebelum ini banyak membantu jugak. Selepas saya dapat tahu kebaikan “Krim Bio Ever”, selepas mandi saya akan sapu Krim BE pada lutut, betis, tapak kaki, tangan dan saraf2 utama ayah. Kaki kanan ayah semakin kuat bertahan tegak apabila baring di katil. Apabila saya mengangkat ayah, dua tangan ayah terasa kuat memeluk badan saya. Sebelum ini tangannya mudah jatuh apabila berpaut pada badan saya. Kadang2 kaki @ jari tangan ayah akan bengkak, saya akan sapukan Krim BE, selepas 2 ke 3 hari bengkak akan surut. Kawasan yang sering saya @ emak sapukan Krim BE adalah pada tengkuk dan leher ayah. Dengan harapan dapat membantu untuk ayah cepat sihat. Paling penting fikiran ayah semakin kuat.

Kesimpulannya:-
Alhamdullillah semenjak ayah mengunakan BVSM n Bio Ever banyak perubahan pada diri ayah amat ketara dan cepat hasilnya. Ayah seorang yang “bersemangat kuat & cekal” dan kami sekeluarga perlu berusaha untuk pastikan ayah sihat kembali. Terima kasih kepada mereka yang telah mencipta produk2 hebat ini ! Terima Kasih kami kepada yang prihatin dan membantu kami mengenalkan produk ni dan Terima Kasih Setulusnya pada Allah yang memberi jalan kepada saya untuk usaha kami membantu ayah...!
Kepada kawan2 yang membaca cerita saya dan ada keluarga atau sahabat handai yang mempunyai masalah yang sama dengan ayah saya, dapatkan “Pelapik Tilam BVSM & Krim Bio Ever” sebagai satu usaha untuk membantu mereka yang memerlukan,

Salam Ukhuwah dan Terima Kasih Ya Allah... !
 

Rabu, 22 Mei 2013

KOLAGEN DAN LELAKI??

Siapa kata lelaki tak perlu nak minum kolagen?Perlu ok..Lelaki pun manusia juga yang punya kolagen dalam tubuh yang maken berkurangan setiap hari.. Sangat digalakkan kepada lelaki juga sebab lelaki perlu gunakan banyak tenaga demi untuk keluarga tercinta..betul tak?hehe...Ni antara testimoni dari seorang lelaki



CURI CURI MINUM BB PLUS


Selasa, 21 Mei 2013

PROMOSI BB PLUS KOLAGEN

Ramai orang terbantut nak dapatkannya disebabkan HARGA.. Di saat PROMOSI inilah..CEPAT2 ambil peluang..sebelum gigit jari tengok orang lain cantik2 belaka..

Antara yang best pada BB PLUS ni :
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kusam kesan kerosakan akibat sinaran matahari

BELI 3 PERCUMA 1
dan PALING BEST +++FREE GIFT..woww!!!

Hubungi SMS @ Whatsapp 013-380 8475 dapatkan harga TERBAEK (^_^)


SLIP DISC DIRAWAT BV SLEEP MATE (BVSM)

Sangat teruja semalam..di dalam kesibukan melaksanakan tugas hakiki, masuk inbox dari cikgu sekolahku..sangat terharu sebab dengan izin Allah cikgu ku hampir pulih dari slip disc..Terima kasih Allah...


Khamis, 16 Mei 2013

STROK PULIH DALAM MASA 3 BULAN

Kita tengok perubahan pesakit ni..


MUHASABAH DIRI

Sedang aku membelek blog2 orang lain,terjumpa 1 blog..Yg mana blogger tu mengingatkan kisah perjalanan hidup manusia.. Sememangnya kita tak mampu meramal apa yg bakal terjadi pd kite utk hari2 berikutnya tapi kita masih mampu untuk merancangya..

Digambarkan perjalanan hidup kita umpama banyak pintu yang perlu kita lalui, yang perlu kita berusaha mencari kunci untuk membuka pintu yg terkunci..

Bila mana kita dah jumpa kunci dan membuka pintu itu, tak bermakna pintu itu adalah haluan yg betul tempat kita tuju.Kadang kala mungkin pintu yg telah di buka, laluannya sempit dan berliku..Di situ lah terciptanya kesabaran yg perlu kita bina dalam diri untuk laluinya..

Mencari lagi kunci untuk pintu-pintu seterusnya sehinggalah kita rasa laluan itu selesa untuk kita.

:: Jangan mudah putus asa dalam kehidupan.. Usaha itu penting. Perancangan juga diperlukan.


Khamis, 2 Mei 2013

BIOEVER SEMBUHKAN LUKA

Kredit to kak Azizah Othman

Assalamualaikum Warga Smart Tycoon..baru2 ni anak saya telah mengalami kemalangan jalanraya..habis tangan kanan dia cedera dengan teruknya kerana tergesel atas jalanraya..bahagian lengan lebam biru ..... selepas balik dari hospital dan anak telah diberikan ubat luka dan ubat sapu ..saya teringat kepada cream nano BIO-EVER...memang sentiasa ada stok dirumah...sapukan kepada bahagian yang lebam dan melecet itu...wah...selepas 20 minit ...nampak memang berkesan sangat2 kerana lebam tadi memang sudah kurang dan kesan melecet itu kering...anak boleh lelap sekejap...selepas dia bangun saya tanya kepada dia...sakitke lagi tangan tu...dia kata " lepas mama sapukan cream BE dah x sakit dan x berdenyut lagi...memang ajaib cream nano BIO-EVER...sejak peristiwa itu anak saya bawa balik ke kolej..dia kata bestlah cream ni mama.....saya senyum kerana anak saya baik dengan cepatnya setelah menggunakan cream BE...4 hari saja luka di tangannya sembuh..alhamdulillah..tq ALLAH..tq STG..tq nano cream BIO EVER..

 SEBOTOL RM220

BBPLUS SESUAI UNTUK LELAKI JUA

Kredit to kak Jamilah Jabar
 
Assalamualaikum semua..semoga semuanya sihat dan sentiasa berfikiran positif..nak share pasal BBplus..:) ..

Beli Untuk Isteri Tapi Suami Yang Rasmikan Dulu

Balik dari kerja, suami bercerita pada saya.."Yang, abang lupa nak beritahu, abang jual BBplus ayang dalam kereta pada *********** yang keje kat bank tu..Dia kata nak bagi isteri dia"..Tentula saya happy ..eheheh..

"Ada apa2 kesan ker?" tanya saya.
"Abang terkejut yang...."
"Apsal pulak?", tanya saya dengan memek muka lagi terkejut..
"Kawan abg tu cakap badan dia ringan laa minum bbplus tu...".
"Lor..bukan dia beli untuk isteri dia ker...",soal saya lagi.
"Itulah..abang pun ingat macam tu...Rupanya dia yang minum dulu dan badannya ringan lepas minum...Isteri dia pun cakap benda yang sama..badan rasa ringan..BBplus tu , orang lelaki boleh minum ker?".
"Memanglah boleh..tapi tak sangka pulak yang kawan abang minum dulu...".jawab saya.
"Kenapa ayang tak pernah buatkan untuk abang?....."
ERKKKKK...................:) *selalu buatkan kopi mineral tau!*



SEKOTAK RM180