Rabu, 12 Jun 2013

JATUH HATI SABUN MARINE ESSENCE

Kredit to kak Zuraidah

MENGAPA SAYA TERUS JATUH CINTA DENGAN MARINE ESSENCE?

Ya inilah sebabnya... dah hampir seminggu saya mengalami alahan ditepi bibir... kalah dengan asap ketika kawasan perumahan kami disembor setiap petang kerana kes denggi....

dah cuba macam2 tp cm tu la jugak... tangan plak pantang tsentuh trus nk usik sampai luka2.... mmg x selesa sbb kt muka... alahai...

trdetik nk cuba sabun Marine Essence ni bile byk testimoni dlm STG puas hati ngan Marine Essence.. dan alhamdulillah sgt ble kali pertama guna pun mmg da nmpk perubahannya... dan serious mmg trus jatuh cinta... kulit pulak mmg rasa segar... lembut... dan da x perlu lagi pakai pelembap wpun ddk wat keje dlm aircond...

yg ni perasan masa outstation kt melaka... slalu ble stay hotel sekejap je kulit rasa kering... tp ble guna Marine Essence ni mmg x terasa... aromanya pula.... mmg wangi dan menyegarkan.... cuba la sendiri... confirm puas hati!!!


SMS/WHATSAPP 013-380 8475

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya