Khamis, 2 Mei 2013

BIOEVER SEMBUHKAN LUKA

Kredit to kak Azizah Othman

Assalamualaikum Warga Smart Tycoon..baru2 ni anak saya telah mengalami kemalangan jalanraya..habis tangan kanan dia cedera dengan teruknya kerana tergesel atas jalanraya..bahagian lengan lebam biru ..... selepas balik dari hospital dan anak telah diberikan ubat luka dan ubat sapu ..saya teringat kepada cream nano BIO-EVER...memang sentiasa ada stok dirumah...sapukan kepada bahagian yang lebam dan melecet itu...wah...selepas 20 minit ...nampak memang berkesan sangat2 kerana lebam tadi memang sudah kurang dan kesan melecet itu kering...anak boleh lelap sekejap...selepas dia bangun saya tanya kepada dia...sakitke lagi tangan tu...dia kata " lepas mama sapukan cream BE dah x sakit dan x berdenyut lagi...memang ajaib cream nano BIO-EVER...sejak peristiwa itu anak saya bawa balik ke kolej..dia kata bestlah cream ni mama.....saya senyum kerana anak saya baik dengan cepatnya setelah menggunakan cream BE...4 hari saja luka di tangannya sembuh..alhamdulillah..tq ALLAH..tq STG..tq nano cream BIO EVER..

 SEBOTOL RM220

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya