Khamis, 2 Mei 2013

BBPLUS SESUAI UNTUK LELAKI JUA

Kredit to kak Jamilah Jabar
 
Assalamualaikum semua..semoga semuanya sihat dan sentiasa berfikiran positif..nak share pasal BBplus..:) ..

Beli Untuk Isteri Tapi Suami Yang Rasmikan Dulu

Balik dari kerja, suami bercerita pada saya.."Yang, abang lupa nak beritahu, abang jual BBplus ayang dalam kereta pada *********** yang keje kat bank tu..Dia kata nak bagi isteri dia"..Tentula saya happy ..eheheh..

"Ada apa2 kesan ker?" tanya saya.
"Abang terkejut yang...."
"Apsal pulak?", tanya saya dengan memek muka lagi terkejut..
"Kawan abg tu cakap badan dia ringan laa minum bbplus tu...".
"Lor..bukan dia beli untuk isteri dia ker...",soal saya lagi.
"Itulah..abang pun ingat macam tu...Rupanya dia yang minum dulu dan badannya ringan lepas minum...Isteri dia pun cakap benda yang sama..badan rasa ringan..BBplus tu , orang lelaki boleh minum ker?".
"Memanglah boleh..tapi tak sangka pulak yang kawan abang minum dulu...".jawab saya.
"Kenapa ayang tak pernah buatkan untuk abang?....."
ERKKKKK...................:) *selalu buatkan kopi mineral tau!*



SEKOTAK RM180

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya