Selasa, 16 April 2013

MINERAL COFFEE MERAWAT MIGRAIN

Siapa yang ada migraine? Memang sangat sengsara diserang migraine itu kan huhuhu..Ianya berlaku saluran darah mengembang dan menguncup dengan cepat..sebagaimana cepatnya die mengembang dan menguncup itu, macam tu jugaklah kita rasa kepala macam nk tercabut kan hahahaha....
Sejujurnya aku ni memang penakut makan ubat dan tak suka makan ubat.Migraine pulak rajin datang kat aku ni..Kalau dah kene serangan kat opis macam mana pulak nak mandi basahkan kepala tu kan.. Apa yang aku buat, mineral coffee yang aku cari. Mineral Coffee sememangnya sangat menakjubkan..Setelah aku minum 1 sachet,mata aku yang macam nak terkeluar ni akan mulai berkurang sakitnya..zzuppp!!! migraine telah berlari meninggalkan kepalaku hohohoho....
kadang2 kita tak boleh terlalu bergantung pada ubat tahan sakit,kena cari sesuatu alternatif lain selain ubat tahan sakit tu..
Hanya RM26.50 SEKOTAK(20sachet)

PROMOSI
BELI 4 KOTAK RM100  

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya