Khamis, 4 April 2013

ALOE VERA (LIDAH BUAYA) DALAM SABUN MARINE ESSENCE

Aloe vera atau sinonim dengan lidah buaya (bukan buaya betul2 ok)..Pokoknya kaler hijau kat tepi die ade macam duri tapi tak tajam duri tu..dalam dia ade gel..if letak kat kulit kita,rasa sejuk je..ni die lidah buaya

 1. Melegakan Gatal - korang terus sapu je kat tempat yang gatal...

2. Merawat kesan parut - korang amik gel aloe vera pastu letak tempat parut...

3. Hand sanitizer - membersihkan tangan dari kuman


4. Pelembab - kalo kulit kering ke.. nak letak kat muka pon boleh.. sejukkkk..

5. Membantu penyerapan vitamin - aloe vera membantu badan menyerap vitamin dengan lebih berkesan... 


6.Merangsang pertumbuhan sel kulit baru


7. Menyembuh luka dan kudis-kudis
yang dah macam peta kt badan kita hihihi

8.Bagi kulit bermasalah seperti ekzema, panau, kurap, ruam, Aloe vera memang sangat membantu 

Tapi kita bermasalah nak cari lidah buaya. So, cara mudah kita gunakan SABUN MARINE ESSENCE..terdapat Aloe vera dalam kandungan sabun ni..

RM105 SEKOTAK / RM38 SEBIJI





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya