Khamis, 21 Mac 2013

MASALAH KEDUT DI WAJAH?

Kulit wajah mulai menimbulkan kedutan tanpa kita sedar..di sini ade petua sikit
 

Petua tradisional:
Sediakan sebatang lobak merah, sebiji kuning telur dan sesudu tepung jagung. Parut lobak merah dan satukan dengan kuning telur dan tepung jagung. Kacau hingga mesra. Lumur adunan ini pada seluruh wajah. Biarkan hingga kering dan kemudian bilas dengan air suam. 


bagi yg bekerja kompem korang takde mase nak buatkan..ni tips paling mudah dan ringkas..tak sempat kt umah,kt opis pun boleh bancuh

Petua dari aku:
1 hari 1 sachet BB PLUS COLLAGEN..menariknya kolagen ni,minum dalam mase 10 hari dah boleh nampak kesannya..bukan sekadar wajah tapi dalaman jua mendapat hasilnya..memang terbaik weh

pm aku di FB utk detail selanjutnya http://www.facebook.com/fazira.daud   


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya