Khamis, 21 Mac 2013

MASALAH JERAGAT

Yes aku sendiri punya bintik hitam@jeragat..sangat lah degil jeragat tu nak tanggal kan..kdg2 tu mau je cungkil..tapi sakit le pulak..
ni petua tradisional yg aku tau la:

Ambil segenggam beras, rendam dalam air anggaran selama sejam. Toskan beras dan tumbuk bersama anggaran 1cm kunyit hidup hingga lumat. Gaulkan bersama perahan sebiji limau nipis dan sebiji putih telur hingga mesra. Sapukan ke seluruhan muka sebagai masker. Biarkan hingga kering. Bilas dengan air suam untuk kekalkan kelembapan kulit.
 

tapi larat korang nak buat?aku bagi yg paling mudah

BB PLUS COLLAGEN yg paling best..bukan lah minum arini, esok pagi waahh!!!!muka aku dah takde jeragat..tipulah tu kan hehehehe...aku minum dalam 10sachet dah nampak kesannya..
tapi pepaham je la jeragat kan degil,yg bintik kecik dah menghilang..yg besar sudah mulai kabur..

setiap pembelian,korang pasti dapat free gift dari aku yg baik hati (^_^)

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila tinggalkan komen kamu untuk saya